Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

Welcome to the twilight zone

Για το παρακάτω post, οφείλω να ευχαριστήσω τον Βα.Τσι (και δεν εννοώ τον Βασίλη Τσιλιχρήστο). Αφενός γιατί μου έδωσε την έμπνευση (spunto, που λένε κι οι Ιταλοί), αφετέρου γιατί βλέποντας την συχνότητα με την οποία γράφει ζηλεύω, και θέλω να τον μιμηθώ. Οσοι θέλετε να δείτε με τι συχνότητα γράφει ο ΒαΤσι... σπεύσατε, και δεν θα χάσετε!!

Πάνω από μία, ή δύο φορές την ημέρα λοιπόν, μου δίνεται η αίσθηση ότι ζω σε παράλληλο σύμπαν. Από τη μία μεριά εγώ, κι από την άλλη η τηλεόραση, το internet, και κάνα δυό άκυρα άτομα τα οποία έχω την ατυχία να συναναστρέφομαι στην παρούσα φάση. Θα καταλάβετε τι εννοώ.

Πριν δύο-τρεις εβδομάδες, ο Χάρης Σιανίδης πήρε το πτυχίο του. Σύσσωμο το Star κάλυψε την ορκωμοσία του χαριτωμένου στιλίστα με τις μπουτονιέρες, με αποστολή στην Αμφισσα, πλάνα από την αίθουσα, συνέντευξη με τον Χάρη περπατώντας ανάμεσα στα στενά της πόλης, αλλά ΚΑΙ bonus συνέντευξη με τον δήμαρχο!!

Αφήνω στην άκρη τις εύλογες απορίες που μου δημιουργήθηκαν (πότε έκανε πρακτική ο Χάρης, πότε έκανε πτυχιακή κλπ), και αναρωτιέμαι. Από πότε το να πάρει κάποιος το πτυχίο του από ένα επαρχιακό τει αποτελεί επιτυχία. Οχι ότι έχω τίποτα με τα τει, αλλά... άλλη καμιά δεν αποφοίτησε, μόνο ο Σιανίδης. Γι' αυτό και πρέπει να τον βλέπουμε πρωί, μεσημέρι, βράδυ, με το πτυχίο ανά χείρας πλέον.

Αφηνω τον Σιανίδη στην άκρη. Η (αγαπημένη μου κατά τ' άλλα) Φαίη Σκορδά ασχολείται εδώ και μία εβδομάδα με το ποιοί θα αναλάβουν τον πρωινό καφέ. Εντάξει, είναι στην θεματολογία της εκπομπής, όμως κάποιος πρέπει να εξηγήσει στους πανελίστες της ότι το θέμα της διαδοχολογίας του Καφέ είναι δευτερεύον (και τριτεύον) μπροστά σε δεκάδες άλλα ζητήματα, κι έτσι καλό θα ήταν να αφήσουν στην άκρη τους καβγάδες και το ύφος δέκα χιλιάδων τηλεοπτικών καρδιναλίων, και να το πιάσουν το θεματάκι πιό χαλαρά.

Αυτά, σε ό,τι αφορά κάποια τηλεοπτικά ζητήματα που με απασχόλησαν τελευταία. Κάτι άλλο που θέλω να θίξω, είναι ο τρόπος γραφής των lifestyle εντύπων, που εσχάτως με εξοργίζει. Η Νάντια (Μπουλε) τα έφτιαξε με τον Γρηγόρη (ένας είναι ο Γρηγόρης). Μαγκιά της.

Αντιγράφω απόσπασμα από το (λατρεμένο μου) yupi: "Άνθρωποι από το περιβάλλον του νέου ζευγαριού λένε πως η Νάντια έχει ζητήσει από τον αγαπημένο της να μεγαλώσει ο ρόλος της στον Όμορφο Κόσμο και να είναι στο πλευρό του σ' όλη τη διάρκεια της εκπομπής (όπως ακριβώς έκανε με τη Ράνια)".

Επειδή τον αγαπάει πολύ να υποθέσω.... τι ρομαντικό! Αραγε αυτοί που τα γράφουν τα πιστεύουν όντως, ή μας περνάνε για τόσο ηλίθιους; Και για να μην ξεχνιόμαστε βέβαια, "η Δέσποινα παρά το φορτωμένο της πρόγραμμα, βρίσκει πάντα χρόνο για τα παιδιά της, τα οποία υπέραγαπά"... Ημαρτον ρεεεεεεεεεεε........

Εκεί που θέλω να καταλήξω, είναι ότι νιώθω να ζω σε ένα άλλο, παράλληλο σύμπαν, αφού τα δικά μου προβλήματα είναι ανύπαρκτα μπροστά σε εκείνα που απασχολούν την μεσημεριανή ζώνη. Θα μου πείτε, τι θέλεις να δείχνουν, κοπελιά μεσημεριάτικα; Οχι,όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα με την μεσημεριανή ζώνη.

Πώς να εξηγήσω όμως το γεγονός ότι υπάρχουν άτομα (όχι σε εκπομπές, αλλά... στο απέναντι γραφείο πχ), που νιώθουν την ανάγκη να συζητήσουν ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ το αν πχ ταριάζει η Βέρα Λάμπρου με τον νέο της σύντροφο; Welcome to the twilight zone.


ΥΓ. Σήμερα... όπως φάνηκε, είχα λίγο τα νεύρα μου. Και δεν ήθελα και να μακρυγορήσω...

ΥΓ 2. Ο αγώνας του Τέρμα Βλάκα δικαιώθηκε. Η Ολγα Τρέμη άλλαξε κολιέ!!

2 σχόλια:

  1. Μα επιτέλους, απέκτησα παρέα στα μεσημεριανά που με τόσο πόνο ψυχής χάνω αφού δουλεύω (γαμώτο). Μήπως να κόψω τη δουλειά??? χαχα αστειεύομαι. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να συζητάω για τη στροφή στην ποιότητα.... που θα κάνει η Τζούλια? Να μου πεις για την Έφη να το καταλάβω, να το δεχτώ, να σε αισθανθώ βρε άνθρωπε.... Αλλά τι να πω??? Μάλλον έχουν ξεχάσει ή έχουν λύσει όοοολα τους τα προβλήματα και ασχολούνται με μαλακίες. Αργότερα αργότερα ήρθανε δυο κότερα....
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι, να το συζητήσω, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αλλά δεν χρειάζεται να έχεις ύφος έγκριτου δημοσιογράφου όταν δεν είσαι, και δεν χρειάζεται να κρατάς ακριβό στυλό, ή πένα, αν δεν είσαι η Στάη. Κράτα κανένα bic. Και πολύ σου είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή