Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008

Θέλω να πεινάσω!!!

Τις τελευταίες μέρες, από τότε δηλαδή που άνοιξε επίσημα η εορταστική περίοδος, σχεδόν μου λείπει το αίσθημα της πείνας. Και εξηγούμαι: νιώθω μονίμως χορτασμένη, γιατί μονίμως κάτι μασουλάω, σε εορταστικό πάντα φόντο.

Μπορεί να έχασα το χριστουγεννιάτικο τραπέζι για λόγους ανωτέρας βίας, όμως δεν έχω παράπονο, δεν πείνασα. Θα μου πείτε, χειμώνας είναι, και με τόσο χαμηλές θερμοκρασίες, ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες. Καλέ εδώ μιλάμε ότι έχω πλεόνασμα! Ο οργανισμός μου δεν σταματάει να δέχεται νέες θερμίδες! Εχω τόση ενέργεια ώστε να μπορώ να διασχίσω αβασάνιστα τον Ατλαντικό κολυμπώντας, ή αν δεν τον διασχίσω, να ταϊσω όλα του τα σκυλόψαρα.

Θα μου πεις, σταμάτα να τρως μαντάμ! Εύκολο είναι;;; Το πρωί πηγαίνοντας στην δουλειά περνάς από τον φουρνο. Ε, να μην πάρεις κάτι να συνοδεύσεις τον καφέ σου; Το μεσημέρι θα πεινάσεις (καλά, εγώ είμαι μονίμως χορτάτη :P), τέλος πάντων κάτι θα τσιμπήσεις. Το βράδυ;;; Εκεί να δεις! Γυρίζεις σπίτι... όλο και κάτι θα έχει μαγειρέψει η μανούλα! Να μην δοκιμάσεις; Αφού για σένα το μαγείρεψε!

Για να μη μιλήσω για το διήμερο που έρχεται. Παραμονή και ανήμερα πρωτοχρονιάς ακολουθεί τσιμπούσι, όχι αστεία! Και μετά έρχεται σαββατοκύριακο.

Ακολούθως, στο πνεύμα των διάφορων λιστών που κάνουμε κάθε τέλος της χρονιάς (πράγματα που θα κάνω/δεν θα κάνω τη νέα χρονιά), ακολουθεί η δική μου λίστα, εναρμονισμένη με τα παραπάνω: Πράγματα που πρέπει να φάμε (ή να ξαναφάμε) μέσα στο 2009:

- Κρέας με παρμεζάνα και ανανά (βραζιλιάνικο πιάτο- απλά τα σπάει!!)

- Σαλάτα prosciutto e melone (πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσω δική μου γνώμη για το πώς δείχνει)

- Τα τελειότερα gnocchi της Αθήνας (ακόμα αναζητούνται)

-Tiramisu (τόσο φανταστικό γλυκο, και έχω να φάω χρόνια)

- Τριγωνα πανοράματος με σοκολάτα (no comments)

Και τέλος, όπως κάθε Χριστούγεννα, μελομακάρονα με σοκολάτα. Αυτα τα τελευταία να μάθουμε και να τα φτιάχνουμε!!

Στο μεταξύ, όλο και κάποια καινούρια -καμένη- λίστα θα σκεφτούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου